pondělí 15. dubna 2013

Krém na ruce a štětec

Krém na ruce a štětec



Asi víte o akci, kterou jednou za čas Dm pořádá, mám na mysli akci "Staň se dm skautem", pro ty z Vás, kdo neví, co to obnáší to v rychlosti objasním. Drogerie jednou za čas vypíše na své fb stránky akci, kdy rozdává nějaký produkt na vyzkoušení, pokud máte štěstí a jste rychlá, ocitnete se mezi vybranými. Zatím se mi podařilo se této akce zúčastnit dvakrát a tyto výrobky Vám zde představím.


1) Měsíčkový ochranný balzám

Krém od Weledy slibuje přirozenou ochranu obličeje a rukou před chladem a nepřízní počasí. I na obalu se uvádí, že krém je velice vydatný a to mohu potvrdit, neobsahuje žádnou vodu, ale jen čistý včelí vosk, tuk z ovčí vlny a mandlový olej. Může se používat jak na ruce, tak na obličej. Já jej zkoušela pouze na rukou. Krém jinou strukturu, než jsem zvyklá. Na to, že obsahuje včelí vosku nebyla doba vstřebávání do pokožky nijak dlouhá. Ruce jsem neměla vysušené ani při pobytu venku v mrazech. Jediné, co mi na krému vadilo byla jeho vůně - voněl po měsíčku lékařském, což není moje oblíbená vůně.


Shrnutí:

+ opravdu účinně chrání ruce
+ je vyroben ze zcela přírodních složek

- nepříjemná vůně (ale to asi jen mně)




2) Štětec na masky a make-up

Druhým výrokem k otestování je štětec na roztírání masek a make-upu od ebelin. Protože make-up nepoužívám, mohla jsem hodnotit pouze je účinnost při roztírání kosmetických masek. Štětec je velice hustý a je složen z jemných hypoalergenních štětin, na tváří je velice příjemný, není nijak tvrdý, ale jeho hustota je dostačující i na roztírání masek s tužší konzistencí. Žádný zápor jsem na něm nenašla, ale zase je pravda, že jsem jej zkoušela pouze na jeden z jeho účelů.


Shrnutí:

+ hypoalergenní
+ jemný a přitom velice hustý



Můžu říct, že s oběma výrobky jsem velmi spokojena a už teď se těším, až se mi zase naskytne šance se stát skautem.

Žádné komentáře:

Okomentovat