úterý 16. dubna 2013

Náušnice, má láska

Náušnice, má láska


Nadpis jsem zvolila jako variaci na název jedné z Murakamiho knih - Sputnik, má láska. I když tato kniha nepatří k mým oblíbeným od Murakamiho, nadpis se mi zdál příhodný. Chtěla bych se touto cestou Vám trochu představit a ukázat, co mám ráda a co se mi líbí. Kromě knih jsou mou vášní náušnice. Kromě hodinek je to jediný doplněk, který nosím. Mám jich opravdu hodně. Ale snažím se to množství udržovat, vždy, když už jich začne moc přibývat je protřídím, aby jejich počet nepřesáhl sto párů.




Nedá se říct, jaká druh náušnic upřednostňuju, beru si je podle nálady, asi i proto jich musím mít tolik. Mými oblíbenými jsou spíše nápadné, ale mám i spoustu klasických, které se dají vzít kdykoli a kdekoli.



V příštích dnech se můžete těšit na článek o uspořádání mých náušnic.





A jak jste na tom Vy? Máte to podobně jako já nebo se náušnicím vyhýbáte?












3 komentáře:

  1. Jé, některé jsou opravdu krásné :) a máš jich teda spoustu!

    OdpovědětVymazat
  2. aaakonečně nějakej blázen jako já - do náušnic a do knížek!!:) sleduji:)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji :-) Těší mě, že v těchto závislostech nejsem sama :-)

    OdpovědětVymazat