sobota 25. května 2013

Srdíčkované dveře

Srdíčkované dveře



Původně jsem se dneska chystala na procházku, při které bych si natrhala kytici polních kvítí, ale počasí mi tento plán překazilo, tak jsem se rozhodla, že se konečně pustím do dlouho oddalované dekoraci mých dveří od pokoje. 
Bohužel nemám to štěstí, že bych měla celodřevěné dveře, ale mám je prosklené takovým zvláštním sklem, které se mi vůbec nelíbí. Tak jsem se rozhodla si je malinko vylepšit srdíčky.


Stačí si jen vzít nějaký papír - krásně barevný nebo jen noviny, jako já -  a vystříhat z něj srdíčka. Pokud máte stejně jako problém nakreslit pěkné souměrné srdíčko, obkreslete si formičku na perníčky na tvrdý papír a použijte to jako šablonu. Pak už jen vystříháte srdíčka a přilepíte izolepou na dveře. Samozřejmě můžete vystřihnout i jiné tvary, nádherně vypadají například motýlci.


2 komentáře:

  1. já jsem si tu průhlednou skleněnou část zadělala plakáty... :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je taky možnost, ale kdybych to udělala, tak bychom zároveň měli na chodbě tmu, tak jsem se rozhodla pro kompromis :-)

    OdpovědětVymazat