pátek 28. června 2013

Five Things

Five Things

Tak jako minulý týden byl tropický, tak tento týden byl velice chladný a deštivý. To ale všichni víme. Jak jsem bojovala s deštěm a co jsem dělala? Následující fotky Vám to odhalí...


Deštník jsem nosila stále u sebe, připravená jej kdykoliv použít. Mám tento deštník moc ráda, protože je velice skladný, má držák jako u klasických deštníků a navíc se mi moc líbí.


Chladné počasí přímo vybízelo ke čtení v posteli, právě jsem dočítala druhý díl Bavettových.


Několik dní jsem strávila u svého Milého, který mě překvapil krásným vyznáním...


Užila jsem se dva dny plné nákupů, které mám hrozně ráda, tentokrát jsem nenakupovala knihy, ale dost jsem se vyřádila hlavně při nakupování náušnic, koupila jsem si jich opravdu hodně, ale znáte to... Slevy...


Po téměř dvou letech jsem šla do kina, u Univerzity pro příšerky jsem se skvěle bavila...


2 komentáře:

  1. Ten deštník je parádní! :)

    A zaujaly mě ty Příšerky, nějak jsem úplně nepostřehla, že natočili další díl, to si nemůžu nechat ujít! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ten deštník jsem dostala jako dárek a aspoň jsem ho mohla pořádně využít :-) Na příšerky určitě běž, mě se líbily ještě víc než ty první :-)

      Vymazat