sobota 20. července 2013

Five Things

Five Things

Já vím, zase jsem minule naslibovala plno článků a žádný nebyl, dokonce i tato rubrika se opozdila. Moc se za to omlouvám... Léto je čas, kdy je zahrada nejplodnější a nejkrásnější, proto celý dnešní článek bude věnován fotografiím z naší zahrady...


Meruňky jsou výborné ovoce, jedno z mých oblíbených. Jsem moc ráda, že je máme na zahradě, těm kupovaným se nemohou rovnat, navíc, když si meruňku utrhnete přímo ze stromu chutná ještě lépe...


Žádná jablka nevoní lépe a intenzivněji než ta letní, jsou sice trochu kyselkavá, ale ta nádherná barva, do které se zbarvují...


Momentálně jediné, co v zahradě kvete je nádherná fazole, která až uzraje by měla mít extra velké fazole...



Za pár dnů by měly dozrát i výborné ostružiny, snad jich bude letos dost na to, aby se udělala marmeláda, kterou mám hned po malinové nejraději...


Letos máme nově i červené srstky, nevím proč, ale tomuto ovoci nemůžu přijít na chuť, nechutnají mi ani tyto červené a ani klasické zelené...





Žádné komentáře:

Okomentovat