úterý 30. července 2013

Moje knihovnička

Moje knihovnička

Jak jsem slibovala už v pátek ve Five Things představím Vám svou knihovnu, kterou jsem se konečně rozhodla lépe uspořádat... Dříve jsem měla knihovnu uspořádanou podle autorů a podle abecedy, ale působila moc chaoticky... Po delší době jsem se konečně rozhodla si ji lépe uspořádat, tentokrát podle barev... Nastalo velké přemísťování a třídění knih až z toho vzniklo toto:



Musím ještě podotknout, že to není úplně naprosto dodělané, ještě musím sehnat nějaké barevné doplňky do jednotlivých přihrádek.. Ale co plyne z pohledu na knihovničku? Že si můžu nakoupit ještě spoustu knížek, jen by měly být spíše barevné než černí nebo bílé... Ale ono je to vlastně jedno, ještě mám v záloze nějaké volné poličky a další plochy...


Moje fialová přihrádka, patří k mým oblíbeným, protože fialovou mám ráda, musím si nakoupit více knih v této barvě, máte nějaké tipy?


V růžové poličce chybí ještě Pýcha a předsudek, kterou jsem se rozhodla si opět přečíst...


Červená polička


Oranžová a žlutá polička, já ty barvy prostě nemám moc ráda...


Do spodní poličky jsem dala knihy, které nevím, kam zařadit, ale hlavně knihy, které mám z antikvariátu, a které potřebují nějak zrenovovat - nový obal apod.


Modrá, šedá a zelená polička, do které jsem přidala i svou krabici vzpomínek...


V černé polici je nejvíce knih, měly by tisknout více knih s barevnými obálkami nebo je to jen můj problém, že si podvědomě kupuji černé knihy častěji než barevné?


S bílými knihami to mám podobně jako s černýma, do přihrádky jsem navíc přidala perníkové srdce, které jsem nedávno dostala od svého Milého...


5 komentářů:

  1. hezka knihovna ale me by se to podle barev asi spatne hledalo :D ale vypada to takhle dobre :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Já si stejně pamatuju, jakou má která kniha barvu, takže mi to v ničem nevadí :-)

      Vymazat
  2. Máš pěknou knihovničku.Přeji Ti,aby se ti co nejvíce rozrůstala.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to je od Tebe velice milé a pěkné přání :-) Budu se snažit tomu, co nejvíce pomoci :-)

      Vymazat
  3. Sice se taky snažím mít to tak nějak podle barev, ale nesnesla bych mít rozdělený série, takže to mám o trochu těžší :D Ale závidím ti, že máš tolik volnýho místa, co já bych za to dala :) (I když teď už to asi budeš mít mnohem plnější).

    OdpovědětVymazat