pátek 2. srpna 2013

Five Things

Five Things

Krásný a slunečný pátek,vítám Vás u pravidelné rubriky Five Things. I dnes Vám ukážu, kterých pět věcí mi dělalo radost v uplynulém týdnu. Půlka prázdnin už je za námi, ale to nám přece radost nezkazí, naopak, budeme se snažit si druhou polovinu užívat ještě více než tu první...



Velkou radost mi udělal balík recenzních výtisků, už se moc těším, až se do nich ponořím...


Krásnému deníku s obrázkem Audrey z filmu Snídaně u Tiffanyho jsem nedokázala odolat... Jen nevím, k čemu jej použiji...


Malinké okénko s muškáty, kam asi vede?


Zátiší s kolečky, které se mi po mnoha letech konečně zalíbilo... Na lavičce často sedávám, nechávám se polívat paprsky slunce a čtu romantickou knihu...


Květiny nemusí stát jen na obvyklých místech, co takhle zužitkovat kus starého pařezu?








4 komentáře:

  1. Krásne knihy
    Erebosa by som si chcela prečítať :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :-) Taky už se na něj moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné knihy.. :))) Erebose bych chtěla doma.. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, právě jsem se do něj začetla, tak jsem zvědavá, jaké to bude :-)

      Vymazat