pátek 16. srpna 2013

Five Things

Five Things

Krásný a příjemný pátek všem, konečně se venku malinko "ochladilo" a je příjemné po tolika horkých dnech, kdy jsem se hlavně schovávala doma v chládku, vyrazit ven. Nemyslím tím jen nákupy s mamkou, ale i užívání si přírody, která se téměř každým dnem mění a překvapuje nás něčím novým. Včera jsem měla svátek, ale neříkám to proto, abych si od Vás řekla o přání, ale protože dárky, které jsem dostala budou až v příštím pokračování rubriky, navíc už se těším na skvělý víkend s Milým, snad se mi i během něj podaří zachytit něco pěkného... Tak se zatím mějte a kochejte se, co mi udělalo radost tento týden... A příští týden opět na viděnou...


Podařil se nám na násadě vypěstovat nádherný trs hlívy ústřičné, která je velice zdravá a hlavně moc dobrá...


Vždy, když jdu kolem tohoto nádherného květu ibišku, chci si jej utrhnout, dát do vlasů a chvíli předstírat, že jsem na Havaji, naštěstí se ale vždy včas vzpamatuji a uvědomím si, jaká by byla škoda, trhat jej jen kvůli pár minutám představ, když na keři jej mohu obdivovat ještě několik dnů...


My švestku nemáme, ale sousedka nám darovala košíček nádherných voňavých švestiček... A ne, naše sousedka se nejmenuje Hujerová...


Krásnou a dostatečně velkou tašku jsem objevila tento týden ve slevách, jsem z ní nadšená, vejdou se mi do ní A4 do školy, knížka a spousta dalších nezbytných zbytečností, které s sebou neustále tahám...


Téměř všechny barvy obsahují mé nové laky na nehty a další náušnice, kterých mám přece tak málo... Ale stále potřebuju nové, znáte to taky?





Žádné komentáře:

Okomentovat