pátek 27. prosince 2013

Five Things

Five Things



Tento rok jsem se rozhodla udělat prostírání trochu jinak...


Náš stromek mi až podezřele připomíná ty americké přezdobené, ale rozhodně to nebyl záměr. Každopádně potěšil moje "dětské" smysly, které jsem v sobě objevila...


Ježíšek mi nepřinesl pod stromek žádnou knihu, vše mi ale vynahradil touto čtečkou. Klasických knih se rozhodně nevzdám, jen bude opravdu praktičtější vzít si na koleje čtečku místo půl kufru knih...


Den před Štědrým dnem mráz oděl vše do slavnostního hávu, i obyčejné keře a ploty vypadaly překrásně...


Obyčejná lampa na hřbitově díky mrazu prokoukla tak, že mi připomíná tu pohádkovou z Narnie...

4 komentáře:

  1. To je krása, že jste měli zamrzlo, u nás bylo neustále mokro a vlhko, ale i tak jsem si Ježíška užila :-)
    Čtečku má můj kluk (ale úplně obyčejnou), miluju "normální" knihy, ale přiznávám, že čtečka je praktická :-)
    Prostírání mě strašně moc zaujalo, svělej nápad! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás bylo mrazivě jen pár hodin,naštěstí jsem to stačila zachytit :-) Čtečku jsem si pořizovala právě kvůli dobré přenosnosti, začínalo být neúnosné, kolik knih jsem vždy v neděli táhla na koleje a ve středu zase domů zpátky :-D Doma se svých knih rozhodně nevzdám :-ú

      Vymazat
  2. Gratuluji ke čtečce, to je moje nejoblíbenější elektronický zařízení co mám (budiž, po notebooku :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad se s ní nějak sžiju, zatím máme mezi sebou spíše chladný vztah :-D Ale bez notebooku bych se teda taky neobešla :-)

      Vymazat