pátek 17. ledna 2014

Five Things

Five Things


Nádherné vydání Hobita jsem dostala (sice opožděně, ale přece) od mého Milého k výročí... Kniha má krásný obal a velice vydařené ilustrace...


Lucerna s Lucernou, ideální čtení na večer...


Nová záložka ve tvaru růže se bude obzvlášť dobře vyjímat v romantických příbězích...


K romantické knize a záložce ještě krásný hrnek s horkým kakaem...


Ještě jsem se nepochlubila, že mám novou knihovnu, ale v blízké době to určitě udělám. Zatím jen ochutnávka...

4 komentáře:

  1. Ta záložka je úchvatná! Ještě jsme takovou nikde neviděla a ta by se mi opravdu moc líbila! :) A Hobit má hezký obal, ale ty ilustrace by mi asi trochu vadili, nemám to moc ráda v knihách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, záložka je z ebay, mají tam všechny možné tvary, od čtyřlístku až po zvířátka :-) No, ty ilustrace jsou jen pár stránek na začátku... :-)

      Vymazat
  2. Krásné fotky! Záložka krásná, Lucerna s Lucernou moc pěkné! Sem budu chodit častěji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Doufám, že se Ti tu bude i nadále líbit :-)

      Vymazat