pátek 31. ledna 2014

Měsíční chvástačka: Leden

Měsíční chvástačka: Leden




Recenzní výtisky:

Alois Jirásek - Lucerna
Alois a Vilém Mrštíkové - Maryša
Oscar Wilde - Obraz Doriana Graye
Stacey Kade - Mezi nebem a zemí: Zamilované duše
Stacey Kade - Mezi nebem a zemí: Setkání s duchem
Irina Semina- Klíč ke štěstí
Irina Semina - Obchod se štěstím
Karel Jaromír Erben - Kytice


Darované:

J. R. R. Tolkien - Hobit aneb Cesta tam a zase zpátky


Zakoupené:

Debbie Macomberová - Penzion Růžový přístav
Peter Mayle - Rok v Provenci
Peter Mayle - Znovu v Provence
Peter Mayle - Navždy v Provence
Karel Čapek - Zahradníkův rok


Celkem: 14 knih


8 komentářů:

  1. To jsou tak hrozně krásný knížky! :) Hned bych některý adoptovala :) Třeba všechny od Petera Mayleho, ty vypadají naprosto úžasně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Já jsem kolem nich chodila a slintala celý rok, než jsem si je koupila :-D

      Vymazat
  2. Všechno takové krásné knihy s takovou krásnou květinovou atmosférou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Nějak jsem teď zatížená na květinový obálky, líbí se mi asi nejvíc :-)

      Vymazat
  3. Čapka, Mrštíky a Jiráska bych taky ráda měla :-) Čapek a Jirásek jsou jedni z mých nej autorů, ať se ti hezky čte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Jsem moc ráda, že je mám, jsou to klasiky, které je dobré mít v knihovně :-)

      Vymazat