pátek 14. března 2014

Five Things

Five Things


Rozkvetlé krokusy toužily po sluníčku tak moc, že si dokonce našly cestu přes neprodyšnou folii...


Do sbírky Agath mi tento týden přibyly hned čtyři knížky, dvě jsem si koupila a druhé dvě jsem dostala k MDŽ od svého Milého....


Kočičky z naší zahrady zdobí poličku s knihami, které čekají na přečtení nebo zrecenzování...


Drobnou sedmikrásku jsem dostala od Milého, hned jsem si ji dala vylisovat do Zakázané přitažlivost, která se mi asi ze všech dílů líbila nejvíc...


V antikvariátu se mi podařilo ulovit nádherné vydání povídky V zámku a podzámčí, navíc jsem za ni zaplatila jen neuvěřitelných 15 korun...

1 komentář:

  1. Krásné fotky! Chválím Agathu ;) A Zakázanou přitažlivost teď čtu a moc se mi líbí, já tyhle slovní přestřelky a jiskření miluji :)

    OdpovědětVymazat