neděle 6. dubna 2014

Zakázaná přitažlivost

Zakázaná přitažlivost

Autorka: Kateřina Petrusová
Vydalo: Fragment, s. r. o.
Rok vydání: 2014
Počet stran: 304

Senátorova dcera Emily má po krk života ve skleníku a potají odjede do New Yorku. Záhy je však vypátrána a musí se rozhodnout: buď se vrátí domů, nebo zůstane, ale pod stálou ochranou nepřístupného bodyguarda Henryho Trovata. Emily je rozhodnutá Henryho přesvědčit, aby ji nechal být, vše jim však začnou komplikovat city a především děsivý vánoční dárek, který jí pošle neznámý šílenec. Překoná láska tak odlišných lidí věkový a společenský rozdíl, nebezpečí, které Emily hrozí, a především Henryho zločineckou minulost?

"Senátor Evans, můj otec, byl totiž dobrodružný typ. Vychoval ze svých čtyř synů samostatné, hrdé, inteligentní a cílevědomé mladé muže a ze mě pak roztomilou slečnu, která si od těch starších mizerů nenechá vůbec nic líbit. Nějak ale zapomněl na to, že přijde čas, kdy budu vážně definitivně dospělá a budu chtít na chvíli vypadnout z kolotoče cest, rozhovorů, fotografování, natáčení, plesů, charitativních akcí, čajových dýchánků a všech míst, kde jsem se musela tvářit jako nejkrásnější holčička na světě. Když jsem ho varovala, nevěřil mi. Tak jsem odešla."

Emily žije celý svůj život ve společnosti vlivných lidí, kde se musí stále chovat podle bontonu, nesmí selhat a musí být dokonale okouzlující. Není tedy divu, že se jí to už dost zajídá. Tajně se vydá do New Yorku, kde si najde práci servírky, kterou jí ale po pár dnech překazí tátovi bodyguardi, když ji najdou. Jako kompromis (i když spíše ze vzdoru) se Emily ocitne pod neustálou ochranou drsného bodyguarda Henryho Trovata. (Vzpomínáte si na něj z předchozích dílů?)

"Vypadala jako malá, blonďatá lolitka a cpala se sušenkama. Divil jsem si, že si neřekla o mlíko. Když jsem ji viděl, přestal jsem být na Roberta naštvanej. Tohle bude snadná a rychlá práce. Dávám jí tak dvacet minut. Snad se nerozbrečí."

Z počátku se snaží jej odehnat svým nesnesitelně nadutým chováním a on naopak zase ji odhání svou nepřístupností. Po pár společných dnech, kdy to ani jeden nechce vzdát si pomalu začínají rozumět. Do toho přijdou Vánoce, na které Emily odlétá za rodinou do Aspenu. Senátorova dcera obdrží anonymní balíček od neznámého šílence a Henry je opět povolá do služby, protože hrozba se zdá být velmi reálná. Jak to ovlivní vztah Henryho a Emily? Kdo je neznámým psychopatem?

"Tak nějak jsem pořád doufala, že když táta uvidí, jak se toho velkýho bodyguarda vůbec nebojím, rozmyslí si to, usoudí, že jsem dostatečně způsobilá k samostatnému životu, potřese pravicí majiteli agentury a zase mě odveze do mého bytečku. Někdy svou naivitou překvapuju sama sebe."

Třetí díl Bavettových se mi kupodivu líbil asi nejvíc ze všech. Opět nechyběly vtipné momenty střídané romantickými chvílemi a ty zase vyměněné za napínavé části příběhu. Postava Henryho je mi velice sympatická svou zdánlivou drsností na povrchu a citlivostí uvnitř. Naopak Emily mě překvapila svou tvrdostí a vyrovnaností uvnitř, když na venek působila poměrně křehce. Celkově to byla skvělá série, třetí díl byl pomyslnou třešinkou na dortu. 


Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment, jehož spolupráce si velice cením.



1 komentář:

  1. Souhlasím, moje recenze vyzněla docela podobně :) I když já nemůžu říct, který díl se mi líbil nejvíc :)

    OdpovědětVymazat