pátek 13. června 2014

Five Things

Five Things


Osvěžující zmrzlina je nutným doplňkem v tropickém dni...


Podařilo se mi zužitkovat ostružiny z mrazáku, které mi teta dovezla...


Škoda, že doma nemám tolik Lega, taky bych si postavilo takovou roztomilou žirafku...


Nejlepší horké maliny se zmrzlinou, jaké jsem kdy měla...


Trochu neplánovaně jsem si nakoupila hromadu knih, a protože jsem s jejich nákupem opravdu nepočítala, koupila jsem si i skvělou letní kabelu, ve které jsem je mohla všechny odnést. V blízké době Vám navíc představím, jaké knihy jsem si koupila...

3 komentáře:

  1. Filmová edice a Ready player one z Levných knih a Agatha, chválím! A pěkně děkuji, teď mám děsnou chuť na zmrzlinu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné fotky, tá žirafa je riadne zlatá a v byte by bola pekným doplnkom :)

    OdpovědětVymazat