pátek 5. září 2014

Five Things

Five Things


Už od mala toužím po dlouhatánských řasách, konečně jsem si alespoň na pár dnů splnila tento sen, jsem z nich naprosto nadšená, jen to vypadá, že mi bohužel moc dlouho nevydrží...


Minulý podzim jsem sledovala každý díl pořadu Herbář, konečně jsem si pořídila domů kuchařku, která je podle pořadu vytvořená, už brzy se můžete těšit na fotky toho, co podle knihy vyrobím...


Sestřenka nám přivezla z Kanady skvělé čokoládové bonbóny s javorovým sirupem...


Letos se mi (samozřejmě ve spolupráci s celou rodinou) podařil vytvořit vynikající kečup...


Od bráchy,který přijel z Anglie, jsem dostala super klec s krémy, co dalšího nám přivezl můžete už brzy očekávat v samostatném článku...

2 komentáře:

  1. Krásný článek! A ty kečupy jsou super :D děda taky dělá domácí, ale takhle hezky ozdobené je nemá :-)

    OdpovědětVymazat