sobota 20. prosince 2014

Five Things

Five Things




Vánoce se už se opravdu blíží, v neděli zapálíme čtvrtou svíčku a hned za pár dní už tu budou!


Včera jsem se konečně pustila do balení dárků pro Ježíška, a že mi jich teda k zabalení dal. Kvůli tomu jsem včera ani nestačila napsat tento článek, a taky nám tedy zlobí internet a mě pro jistotu umřel notebook a mobil...


Protože mám dva týdny před Vánocemi narozeniny, tak se mi dost prolínají dárky. Překrásnou plechovku jsem dostala od ve stejný den narozené spolužačky. Původně byla plná barevných gumových soviček, ale asi je jasné, že byly tak dobré, že dlouho nevydržely. A spolubydlící mi pro změnu už nadělila dárek k Vánocům...


Letos jsem musela být asi fakt hodná, protože jsem od kamarádky dostala takové nádherné košíčky na muffiny, hezčí jsem ještě nikde neviděla a jsem ve velkém pokušení si je nechat na ozdobu no a kávovou čokoládku určitě brzy sprovodím ze světa - znáte to...


Od svého Milého jsem k narozeninám dostala dvoje náušnice, nebojte, určitě Vám brzy ukážu i ty druhé...

2 komentáře:

  1. Ty náušnice jsou nádherné! :) Já dárky balila průběžně, jinak by mě pak asi klepla pepka. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluju balení dárků, ale je pravda, že po několika hodinách balení, už mě to moc nebavilo :-D

      Vymazat